Click jer klau ada iklan :)

Friday, July 10, 2009

BUNYI GITAR.......


Sebenarnya gitar ni di beli untuk suamiku sebagai hadiah hari lahirnya pada September nanti. Tapi sewaktu gitar ni sampai di opis aku, suami aku pun sampai atas urusan kerjanya dengan designer di tempat kerjaku......

Alamak!!!! Pecah rahsia. Nak x nak bagi la bagi je hadiah wlaupun tercepat 2 bulan. Yang penting dia happy sangat. Maklum la gitar kesayangannya di curi. Walaupun gitar yang aku beli ni x "setaraf" dgn gitarnya yang hilang, tapi ianya ikhlas dariku dan yang mampu aku beli....





So jangan lupa main lagu Yuna hujung minggu ni untuk ku.... Hehehe


Happy Birthday in advance ;) Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan semoga ditetapkan iman dan hati untuk menyayangi aku ......


Bye......... Assalamualikum!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...