Click jer klau ada iklan :)

Saturday, May 1, 2010

HADIAH DIRI SENDIRI.. :)

Salam semuaaaa..... Sempena hari lahir ku yang akan tiba esok, mcm biasa.. aku akan beli hadiah untuk diri sendiri...Ya la dari harapkan hadiah dari org lain, blm tentu dpt...

Bercerita pasal hari lahir ni, sewaktu remaja memang waktu di tunggu2. Masa itulah kita akan mendapat hadiah dari yag tersayang... mak & abah aku mmg x pernah lupa hari lahir kami. Semasa kanak2, ckpla sebiji kek kecil, jam, atau kasut baru. Bila meningkat dewasa, mereka menghadiahkan kami barang kemas (dgn pesanan jgn dijual kenangan ini,,,, hahha). Yang pastinya mereka ttp ingat w'pun tanpa hadiah, kmi sekeluarga akan mkn beramai2 ataupun kluar mkn bersama. Yang pastinya keluarga aku akan ingat hari2 yg penting masing2.

Selalunya aku akn bli barangn dihajati selama ini (tgk budget gak). Kadang2 g spa memnjakan diri. Rasanya thn ni smua aku dah miliki kecuali...... x pe la..mgkn rezeki ku belum sampai...tetapi aku masih berusaha dan berharap dan bertawakal. Semoga kesabaran & usaha ku ini akan berbayar akhirnya.

Ada juga kwn ku tnya knapa bazirkan duit utk bli brg yg mahal sedangkan aku blh mendapatkan nya dgn harga yg murah? Ahhh.. biarlah... itulah cara aku memujuk hati aku...huhuhu...
Yang pastinya kali ni aku sambar 3 helai tudung ,,,, :))

Harap ada baju yg sesuai utk majlis beday aku dgn saudara prmpuan ku.....
Jumpa anda di ....... Tungguuuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...