Click jer klau ada iklan :)

Friday, September 24, 2010

OPIS BARU

Salammm semua...
Hari ni nak kongsi dgn kawan2 opis baru aku. Dari tingkat 1 pindah ke bawah. Jadi x yah la naik tangga tiap2 hari :) Sambil tgk2 tu blh promote skali produk kitaorg :) Jom kita layannn gambar2 nie......
Opps bunga tu bukan utk dijual ya..... Aku angkut dr kg lagikkk......Habis la bunga mak aku :)
Okey.....ini la produk baru kitaorg... FNS70. 100% dari Jepun termasuk la skru2 dia..Harga dia memang bersesuaian dgn fungsi & ketahanan dia.

Show Room ~ view dari dalam :)
Ini tempat aku....Tempat yg paling x disukai oleh semua org..... Sebabnya blkg tu bilik BOSS!! Nampak x pokok Money Plant tu? Daun yg besar tu usianya hampir 2 tahun!! X layu2 dari aku ambik sampai la sekarang.... :)
Okey... klau ada sesiapa yg berkenan, blh la cal ya....
or visit our showroom @ no.: 11, Taman SEA, PJ.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...