Click jer klau ada iklan :)

Tuesday, October 20, 2009

JALAN2 @ SUA RASA TV 9

Hari Ahad yang lepas kmi 3 beradik (Mohd Raya Angels) jalan2 di Shah Alam. Ada karnival Sua Rasa. Ok juga la...
Ni la kakak & adik aku.... Dua2 pun slim jer... Aku yg gebu sikit... Hua hua hua

Kononnya nak "snap" gambar Maya Karin. Tapi tengok la apa yang aku dapat... Hua hua hua

Kenal x sapa ni? Mana hantu? Itu hantu? Ceplos... Tengok cara Ami pandang dia. Mungkin Ami nampak dia mcm kat dalam tv tu kut...... Akutnya....

Kat sini ada pertunjukan udara juga.....

Jalan punya jalan, ni jer yang aku beli. Botol air aluminium. Sebenarnya bukan peminat Arsenal, tapi x de pilihan. Logo MU (Manchaster United) amat menakutkan.....
Rasanya hujung minggu ni nak cuba buat muffin, klau jadi nanti saya update ok. Lagipun minggu ni mak datang dari Johor. Anak sepupu kawen. Tentu banyak gambar nak dikongsi bersama. So... tunggu....................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...