Click jer klau ada iklan :)

Thursday, August 12, 2010

KAWAN - KAWAN

Assalamualaikum.....
Diam x diam dah 2 hari kita berpuasa. Bila bulan pose jer mesti smua org pergi Pasar Ramadhan... x terkecuali la aku.... tiap2 petang msti cari kuih muih.
Tp setiap kali pergi pasar Ramadhan yg dekat dgn rmh aku, aku mesti dlam dilema... Ada 3 org kawan aku berniaga di tempat yg sama & gerai mereka berdekatan...
Jadi tiap2 hari aku akan beli kuih kat ketiga-tiga kawan aku tu... klau beli kat salah sorang, mesti yg sorang lg 1 tu kecit hati (ini andaian aku sekiranya aku di tempat mereka).... Kalau x, jgn bli dr ketiga-tiganya... Adilkan?
Aku adalah aku. Dengan cara aku :)
SELAMAT BERPUASA!!!
Kawan sejati x kenal warna & paras rupa...Saling menjaga hati & perasaan.......

& Saling sayang menyayangi.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...